website templates


Czy oferujecie zniżki dla zakupów hurtowych?

Tak! Megaelektronik Sp. z o.o. oferuje szeroką paletę produktów, które są dobrze dopasowane do indywidualnych potrzeb.  Skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży +48 793 557 357  , aby uzyskać rekomendacje dostosowane do budżetu i wymagań dotyczących produktów.

Jak brzmi polityka dotycząca gwarancji dla zamówień ?

Megaelektronik Sp. z o.o. oferuje kupującym będącym użytkownikami końcowymi sprzęt bez istotnych usterek („usterka”) wykonania i usterek materiałowych w normalnych warunkach użytkowania przez dwadzieścia cztery (24) miesiące od daty zakupu detalicznego („okres gwarancji”).

Jeśli w okresie gwarancyjnym pojawi się usterka i klient złoży ważną reklamację, firma Megaelektronik Sp. z o.o. bezpłatnie naprawi usterkę sprzętu z użyciem nowych lub odnowionych części zamiennych. Ta ograniczona gwarancja obejmuje wyłącznie wymianę sprzętu. Po wymianie produktu lub części każda część zamienna staje się własnością klienta, a każda wymieniona część wchodzi w posiadanie Megaelektronik Sp. z o.o.

Gwarancja zostanie przedłużona o każdy cały dzień, w którym produkt pozostaje w naprawie na podstawie niniejszej gwarancji. Megaelektronik Sp. z o.o. gwarantuje, że naprawione lub wymienione części będą pozbawione istotnych usterek materiałowych i usterek wykonania przez dziewięćdziesiąt (90) dni od daty naprawy lub wymiany lub do końca okresu gwarancyjnego, zależnie od tego, który okres jest dłuży

Aby najszybciej uzyskać najbardziej odpowiednią pomoc serwisową dla produktu Megaelektronik Sp. z o.o., warto skorzystać z zasobów internetowych na globalnej stronie internetowej wsparcia w celu zdiagnozowania i podjęcia próby rozwiązania problemu.

Jeśli stwierdziłeś, że Twój produkt wymaga naprawy, możesz przesłać do Megaelektronik Sp. z o.o prośbę o pomoc techniczną. Nasz zespół pomocy technicznej skontaktuje się z Tobą w ciągu 5 dni roboczych.

Gdy nasi doradcy techniczni uznają Twój produkt za wadliwy i wymagający naprawy lub wymiany, zostanie wygenerowany numer autoryzacji zwrotu towaru („RMA”) wraz z adresem wysyłki umożliwiającym zwrot i wymianę wadliwego produktu. Wymieniony produkt wolny od wad zostanie wysłany do Ciebie w ciągu 15 dni roboczych od otrzymania zwrotu wadliwej jednostki. Koszt odesłania wadliwego produktu do serwisu firmy Megaelektronik Sp. z o.o ponosisz Ty, a firma Megaelektronik Sp. z o.o poniesie koszt wysyłki urządzenia zastępczego.

W przypadku, gdy Twój produkt nie jest objęty gwarancją, naliczona zostanie opłata za usługę i wysyłkę.

Każdy produkt na wymianę przesyłany do krajów poza Polska może zostać objęty podatkami przywozowymi, opłatami celnymi i taryfami nałożonymi przez kraj docelowy („taryfy przywozowe”). Odbiorca przesyłki międzynarodowej może zostać obciążony takimi taryfami przywozowymi, które nakłada się po dotarciu przesyłki do jego kraju. Dodatkowe opłaty związane z odprawą celną muszą być poniesione przez odbiorcę.

W przypadku zakupów dokonanych w Megaelektronik Sp. z o.o do odnalezienia szczegółów zamówienia wymagamy jego numeru i adresu e-mail użytego do jego złożenia.

W przypadku produktów zakupionych w sklepach fizycznych naszym doradcom ds. wsparcia technicznego należy okazać dowód zakupu (fakturę, paragon lub odpowiednik) w celu weryfikacji gwarancji.

Jaka jest treść polityki zwrotów zamówień?

Zależy nam na zapewnianiu klientom produktów i usług najwyższej jakości.

Zamówienia złożone  Megaelektronik Sp. z o.o objęte są 30-dniową gwarancją satysfakcji klientów. Jeśli zamówiony produkt okaże się nieprzydatny, wadliwy lub uszkodzony podczas transportu, klient ma możliwość zwrócenia go w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia w celu otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu.

Za produkty zwrócone z powodów niezwiązanych z ich usterkami klienci otrzymają zwrot środków odpowiadający cenie produktów z dnia, w którym złożono zamówienie. Nie jesteśmy w stanie zapewnić zwrotnych etykiet pocztowych i zwrócić kosztów zwrotu.

Częściowe zwroty produktów z pakietów: 

Jeśli chcesz zachować część zakupionego pakietu, zatrzymany produkt zostanie wyceniony w pełnej cenie sprzedaży z momentu, w którym zakupiono pakiet. Ostateczna kwota zwrotu wynosi (=) cena pakietu minus (-) samodzielna cena sprzedaży zatrzymanego produktu.

Produkty wadliwe nieobjęte już 14-dniową gwarancją satysfakcji można zwrócić do naprawy lub wymiany.

W jaki sposób mogę zwrócić zamówienie?

Jeśli chcesz zwrócić nam działający produkt, musisz spełnić następujące warunki:

produkty należy zwrócić w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia;

produkty muszą działać i nadawać się do ponownej sprzedaży;

produkty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu z jego pełną zawartością.

Kwota zwrotu będzie obejmowała wyłącznie cenę zwróconego produktu. Nie będzie obejmowała kosztów odesłania produktu.

Zwrot sprawnego produktu:

Będzie do tego potrzebny numer zamówienia. Należy pamiętać, że opcja ta dostępna jest wyłącznie wtedy, gdy od złożenia zamówienia nie upłynęło 14 dni.  Będziemy potrzebowali numeru Twojego zamówienia i adresu e-mail 

Zwrot uszkodzonego produktu:

Prosimy o  kontakt z naszymi doradcami. Zespół techniczny skontaktuje się z Tobą i omówi kolejno kroki rozwiązywania problemów w celu stwierdzenia, czy produkt ma usterkę. Potem będziesz mieć możliwość wyboru między wymianą produktu lub otrzymaniem zwrotu środków. Opcja zwrotu środków dostępna jest wyłącznie w sytuacji, w której od dnia złożenia zamówienia nie upłynęło 14 dni.

Kiedy skontaktujesz się z nami, zespół ds. obsługi klientów przeprowadzi Cię przez proces zwrotu. Podczas dokonywania zwrotu należy także pamiętać o następujących sprawach:

Nie odpowiadamy za uszkodzenia produktów podczas transportu. Zapakuj produkt w odpowiednie opakowanie, aby zapobiec uszkodzeniom.

Dowód nadania to nie dowód doręczenia. Stanowczo zalecamy przesłanie paczki z potwierdzeniem nadania, przesyłką poleconą lub kurierem z odpowiednim ubezpieczeniem przesyłki odpowiadającym wartości towarów. Należy pamiętać, że nie zwracamy kosztów zwrotu produktów bez usterek.

Dopilnuj, aby zwracany artykuł odesłać w ciągu 14 dni od zgłoszenia chęci jego zwrotu.

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Poczta Polska, DHL, paczkomaty, odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu. 

Cena uległa zmianie czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Nasze ceny mogą się zmieniać w zależności od ilości zapasów i wielkości popytu. Dlatego nie możemy zwrócić Ci różnicy w cenie.

Jak mogę uzyskać darmową wysyłkę?
Kup za więcej niż 501,00zł. 

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
W ciągu 1-2 dni roboczych. 

Jak mogę śledzić dostawę zamówienia?
Po zakupie  otrzymasz link. 

Adres

Felsztyńskiego 50 
93-582 Łódź
Nip 7292699044
D-U-N-S®  426745210

Dane kontaktowe

Email: biuro@megaelektronik.pl
Telefon: +48 793 557 357 

                 

Mobirise

© 2020 Megaelektronik Sp. z o.o.